Panasonic TX-L37DT30E

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Panasonic TX-L37DT30E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Bram 45 12-09-2012
Geschreven voor: Panasonic TX-L37DT30E

Na heel veel zoeken ben ik uiteindelijk bij het merk panasonic uitgekomen en de TX-L37TD30 omdat bij dit merk/toestel de kleur met alles wat daar mee samen hangt door mijzelf in te stellen is en ook nog zo dat er daadwerkelijk op huidtint kan worden afgeregeld dus niet zo als in bijna iedere winkel keihard kontrast dat zeer doet aan je ogen.
Over duurzaamheid kan ik niet veel zegen ik heb de tv pas twee weken in huis maar voor de rest ben ik tot op heden een en al lof.
Makelijk in te stellen veel heel veel mogelijkheden maar wat voor mij het belangrijkste is het beeld (HD) is geweldig zo goed als geen vertraging en doordat het scherm ontspiegeld is (goed te zien als de tv uit staat) zorgt het ook bij de fabrieksinstelling voor een aangenaam kijkbeeld

fonzie2003 11-08-2012
Geschreven voor: Panasonic TX-L37DT30E

heb deze tv gekocht ook bij platte tv aan de balie (ze hebben ook een showroom).
het is een uitloop model en twijfelde tussen 3 modellen, de 30, de 35 (beide zelfde beeldbuis) en de opvolger de ET5 allemaal in beeldformaat 37 inch.

Uiteindelijk toch voor de 30 gekozen vanwege de positieve reviews die ik overal heb gelezen , van de ET5 zijn nog geen reviews (van experts)op dit moment van schrijven.
We komen van een JVC 26X70BU en dan is de panasonic een behoorlijke verbetering, alleen het geluid valt me tegen maar heb deze doorgelinkt naar mijn DENON surround sytem zodat het geluid toch mooi wordt.
De 3d en de internet optie hebben we nog niet gebruikt

the story so far

Fons

Edwin Vlierman 30-03-2012
Geschreven voor: Panasonic TX-L37DT30E

De tv (online via plattetv.nl) gekocht door de reviews op kieskeurig. Samen met z'n broertje de DT35 kwam deze er goed uit. Nu net een paar weken in huis maar het is wel duidelijk waarom de cijfers hoog zijn.
Een hele mooie tv om te zien. Zelfs als ie uitstaat. Strak, staat als een huis en ziet er heel degelijk uit. Kwam in een doos met losse voet, afstandsbediening met batterijen en een stapel handleidingen. De voet was er zeer eenvoudig aan te monteren. (De DT30 gekozen omdat de tv in een kast komt te staan en ik ook wel eens op de grond zit te kijken. Dan is de DT35 met een achteroverstaande houding minder geschikt). Hierna met de eerste keer aanzetten wordt je heel eenvoudig door een menu gestuurt waarbij alle basis instellingen en kanaal zoeken vanzelf uitgevoerd worden. Natuurlijk met cam Ci+ aangesloten om optimaal te profiteren van de HD. Er staat ook nog een HD-HDD recorder naast die aangesloten is via HDMI. Daarnaast nog een oude HDD recorder via Scart.
En eigenlijk is het analoge beeld nog niet eens echt zo slecht. Natuurlijk gebruik ik dit alleen voor die enkele analoge opname.
Het digitale beeld is natuurlijk super strak met natuurlijke kleuren. In het begin lijkt net alsof de personen een beetje op het beeld liggen. Wat sterk geaccentueerd. Dat viel me bij alle digitale tv's op maar ook hier wen je snel aan. Alles staat gewoon nog op de standaard instellingen. Switchen tussen de recorders en de tv gaat vrijwel vanzelf. Dat is eigenlijk helemaal het geval bij de tv en afstandsbediening. Erg overzichtelijk en intuitief. De tv staat op ongeveer 2.5 meter afstand, dat is best dichtbij en even wennen, maar na een paar dagen wil je al geen kleinere tv meer. De EPG is tegenwoordig standaard en ook hier natuurlijk aanwezig en vlot te bedienen. Via LAN aangesloten om gebruik te kunnen maken van de automatische update. Ook nodig om de Vierra connect te kunnen gebruiken. Daar zit nog niet echt iets tussen dat ik kan gebruiken. Hier zou een HBO Go app wel een goede toevoeging zijn .
De 3D heb ik nog niet getest want ik heb nog geen bril aangeschaft. Misschien eens in de toekomst.
De mogelijkheid om via USB-HDD op te nemen heb ik ook nog geen gebruik van gemaakt.
Het mag duidelijk zijn, tot nu toe bevalt ie prima en durf deze met een gerust hart aan te raden.

brietveld 17-02-2012
Geschreven voor: Panasonic TX-L37DT30E

Wat een prachtige TV, geluid is zeer goed, hoorbaar laag. De kleuren zijn zeer natuurlijk. Ingesteld op ECO stand met wat kleine aanpassingen aan het geluid. Zeer helder beeld en veel mogelijkheden. Ik kan zelfs mijn PS3 aanzetten vanaf de Viera Link en ook bedienen ! Super !

Wil321 15-02-2012
Geschreven voor: Panasonic TX-L37DT30E

Prima prijs kwaliteit verhouding, beeld super vooral HD uitzendingen, ik had HD ready lcd tv maar dit is echt een verschil.
Internet met een netgear draadloos dongle aangesloten werkt perfect, ook media streamen. 3D nog niet uitgetest heb geen brillen gekocht maar iets voor de toekomst, heb met vogels flat steun opgehangen maar dan heb je adapters nodig ivm. aansluitingen achterop maar verder top tv!

fons 25-08-2012

Wil ik lees dat je de netgear dongel gebruikt voor internet.
ik heb die ook maar lees in de handleiding dat ik eerst de software moet installeren voordat de dongle gaat werken.

ik heb de netgear WG111 welke heb jij ?

smurf1971 20-04-2011
Geschreven voor: Panasonic TX-L37DT30E

Vorige week de tv ontvangen en ik kan maar één ding zeggen.............. wat een beeld en geluid! Helemaal super, ook het geluid is zeer goed te noemen voor platte tv's. Mijn vorige Panasonic had problemen met de luidsprekers (de kast begon te resoneren) Panasonic langs geweest om de speakers te up-graden, maar dat hielp niet. Ik moest de bas maar op 0 zetten?? i.p.v. +3. Voor mij geen optie, dus terug naar de winkel en daar aangegeven dat de klacht niet opgelost was. Nu dus deze Tv ontvangen zonder extra bijbetaling wat ik trouwens zeer goede service vind van Brinkhuis in Dedemsvaart!
3D kan ik nog niets over zeggen, want op de brillen zit een levertijd.
Misschien een beetje overdreven wat ik van het beeld vind, maar het lijkt haast wel of je HD beelden aan het kijken bent, terwijl het ontvangst een gewoon signaal is.